Вступ 1. Організаційно-економічна характеристика УПФ в Корецькому районі 2. Підготовка та подання основних звітних форм на прикладі УПФ в Корецькому районі 2.1 Класифікація звітності. Основні вимоги до заповнення звітних форм 2.2 Методика складання кошторису на прикладі УПФ в Корецькому районі 2.3 Фінансова звітність УПФ в Корецькому районі 2.4 Податкова і соціальна звітністьУПФ в Корецькому районі 2.5 Статистична звітністьУПФ в Корецькому районі Висновки Список використаних джерел
ВВЕДЕНИЕ
Усі державні установи, видатки яких у межах затверджених кошторисів покриваються коштами Державного бюджету, мають назву бюджетних. Тож до бюджетних установ належать школи, клуби, музеї, вищі навчальні заклади, науково-дослідні інститути, дитячі будинки, лікарні, поліклініки, а також центральні та місцеві органи державної влади та державного управління [12]. Бюджетна установа згідно з Бюджетним кодексом України — це орган, установа або організація, визначена Конституцією України, а також установа або організація, створена в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими [2] . У процесі функціонування бюджетних установ та організацій виникає потік різнобічної інформації про їх діяльність, включаючи ті чи інші види обліку. Перехід України до ринкових умов господарювання вимагає такої організації обліку, яка б забезпечувала учасників ринку необхідною бухгалтерською інформацією, дозволяла власнику мати достовірні дані про власний майновий і фінансовий стан, результати діяльності відповідно до міжнародних стандартів [13]. Метою даної роботи є детальне дослідження звітності бюджетної установи на прикладі Управління Пенсійного фонду в Корецькому районі Рівненської області. Завданнями роботи є: Дослідження класифікації звітності установи; Огляд основних вимог до заповнення звітних форм бюджетною установою. Вивчення методології складання кошторису як основного планового документа установи. Дослідження основних вимог і методології до заповнення , термінів подання основних форм фінансової, податкової, статистичної та соціальної звітності. Тема є надзвичайно актуальною, оскільки одночасно з внутрішньою потребою та вимогами управління створюється великий пласт зовнішньої статистичної, податкової звітності, важливе місце в якій посідає бухгалтерська звітність. Користувачами бюджетної звітності є працівники, дійсні та потенційні інвестори, кредитори, постачальники, уряд та урядові організації, громадськість та інші зацікавлені особи [15], які повинні вміти читати і давати об`єктивну оцінку показників звітності установи.
Список литературы
1. Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні: Закон України від 16 липня 1999 року // Відомості Верховної Ради України. — 1999. — №40. 2. Про бюджетну систему України: Закон України від 29 червня 1995 року № 253/95-ВР // Відомості Верховної Ради України. — 1995. — №39. 3. Про оподаткування прибутку підприємств: Закон України від 22 травня 1997 року № 283/97-ВР // Відомості Верховної Ради України. — 1997. — №37. 4. Про Державне казначейство України: Указ Президента України від 27 квітня 1995 року № 335/95. 5. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку: Наказ Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88. 6. Про затвердження Інструкції про складання установами та організаціями, що отримують бюджетні кошти, місячної, квартальної та річної звітності у 2004 році: Наказ Головного управління Державного казначейства України від 31 січня 2004 року № 17; 26 березня 2004 № 552; 04 грудня 2003 № 238. 7. Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ: Постанова кабінету міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228. 8. Про затвердження методичних рекомендацій щодо структури ознаки неприбуткових установ (організацій): Наказ Державної податкової адміністрації України від 17 листопада 1998 року. 9. Атамас П. Й. Основи обліку в бюджетних організаціях: [навч. посіб.] / П. Й. Атамас — К. : Центр навчальної літератури, 2003. — 284 с. 10. Джога Р. Т. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: [навч. посіб.] / Р. Т. Джога. — К. : КНЕУ, 2001. — 250 с. 11. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: [підручник] / Під заг. ред. проф. Р. Т. Джоги. — К. : КНЕУ, 2003. — 483 с. 12. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: [навч. посіб.] / Л. Панкевич, М. Зварич, Р. Бойко та ін.; за ред. д.е.н., проф. Л. Панкевича. — Львів : Аверс, 2002. — 316 с. 13. Бухгалтерський облік у бюджетних установах: [навч. посіб.] / Під заг. ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. — Житомир : ПП "Рута", 2004. — 448 с. 14. Левицька С.О. Організація обліку й аналізу в бюджетних установах: [монографія] / С.О. Левицька . — Рівне : НУВГП, 2004. — 251 с. 15. Ткаченко І. Т. Звітність бюджетних організацій: [навч. посіб.] / І.Т. Ткаченко. — К. : КНЕУ, 2004. — 216 с.